Sansa Buzoiana > Arhiva > Nr. 5185 > Politica Locala Nr. 5185 de luni, 11 aprilie 2016  
 

Supliment saptamanal de fotbal, numarul 30





Vremea in


Cotidian 8 pagini,
se distribuie GRATUIT
numai împreuna cu
Sansa Buzoiana.
Suna NON-STOP la
0338 / 401.999


www.tipogruppress.ro




Politica Locala

În timp ce în toată lumea lucrările de acest fel se fac noaptea,


Podul de la Drăgaică se asfaltează ca pe vremea lui Pazvante Chioru’

Șantierul îi indignează pe șoferi și cauzează zilnic ambuteiaje

articol de: Doru Gheorghiade
Podul de la Drăgaică se asfaltează ca pe vremea lui Pazvante Chioru’
 

Asfaltarea podului de la Drăgaică, o acțiune neapărat necesară, indignează șoferii care sînt neapărat nevoiți să folosească artera. Șoferii spun că nu pot să înțeleagă de ce lucrurile nu se pot face noaptea, cînd fluxul de mașini care tranzitează podul este mult mai mic, așa cum se procedează de zeci de ani în țările civilizate și cum a început să se facă și în orașele românești ale căror administrații au respect pentru cetățeni.
În plus, nemulțumiții afirmă că și perioada aleasă pentru efectuarea reabilitării este deficitară întrucît a prins la mijloc un week-end întreg, cînd pe șantier nu s-a mișcat un pai. Desfășurarea lucrărilor pe timpul zilei a creat, așa cum era de așteptat, o mare babilonie, mai ales joia trecută cînd s-a frezat vechiul „asfalt”, dar și vineri după-amiază. În plus, exista deja experiența unei situații trasă la xerox, și anume atunci cînd s-a reabilitat podul de la Mărăcineni, și cînd s-a lucrat într-o vineri după-amiază, iar cozile în trafic au produs o mare babilonie. Atunci Poliția Rutieră a și amendat pe administratorul obiectivului dar, iată, că măsura s-a dovedit ineficientă.

Motivarea? costă mai mult...

De cîte ori au fost întrebați oficialii de la Urbis Serv, firma Consiliului Local Municipal care face lucrările, din ce cauză nu se organizează șantierul astfel încît să se lucreze noaptea, răspunsul a fost că totul ar costa mult mai mult. 
Dar oare cît de mult ar trebui firma să le plătească celor 20-25 de lucrători ore de noapte pentru o operațiune care, bine organizată, n-ar trebui să dureze mai mult de 4-5 nopți? Mai ales că podul de la Drăgaică, de pildă, e luminat perfect pe timpul nopții, deci ar exista toate condițiile pentru executarea unor lucrări de calitate.
Din cauza traficului aglomerat din timpul zilei, inclusiv productivitatea mun­cii scade întrucît, dacă exista indicii dar se circulă pe banda alăturată, mașinile stingheresc lucrul și, în plus, există și pericolul unor accidente rutiere.
Aproape sigur, chestiu­nea ține de organizare căci de joi și pînă azi dimineață s-a reușit doar frezarea celor 300 de metri de carosabil și
asfaltarea benzilor dinspre Buzău către Zona Industrială.

 

COMENTARII

Pentru acest articol nu s-a adaugat nici un comentariu inca.
Adauga un comentariu la acest articol

Ultimele articole adaugate in aceasta categorie:
Avem un nou guvern! Ce se întîmplă la Buzău

Click aici pentru toate articolele din categoria Politica Locala

 
Presedinte:
Ion CRISTOIU
Director general:
Vlad PUFU