Sansa Buzoiana > Arhiva > Nr. 4305 > Politica Locala Nr. 4305 de miercuri, 26 septembrie 2012  
 

Supliment saptamanal de fotbal, numarul 19





Vremea in


Cotidian 8 pagini,
se distribuie GRATUIT
numai împreuna cu
Sansa Buzoiana.
Suna NON-STOP la
0338 / 401.999


www.tipogruppress.ro




Politica Locala

Acum, cînd încă e cald și bine,


Partidele lucrează la strategia electorală de iarnă

Alegerile parlamentare se vor desfășura pe timp friguros, iar acțiunile "door to door" nu pot avea loc

articol de: Doru GHEORGHIADE
Liderii partidelor politice se pregătesc împreună cu colaboratorii lor să stabilească strategia pe care o vor aborda în precampania deja începută, dar mai ales în timpul campaniei electorale pentru alegerile generale din 9 decembrie. Unii candidați și-au convocat grupele de campanie, alții nu sînt încă siguri dacă vor candida și mai ales pentru care dintre colegii se vor bate.

Vin iarna și gerul...

Marea problemă pe care o vor întîmpina candidații va fi "generalul Iarna". Prognozele pentru luna noiembrie, dar mai ales pentru decembrie, arată că din punct de vedere meteorologic vom avea parte de o perioadă hibernală adevărată, cu zăpadă, frig și viscol ca în Siberia. Din acest punct de vedere, meteorologii le-au creat mari probleme politicienilor, care se văd nevoiți să-și reconsidere anumite relații și să se gîndească la faptul că operațiunile "door to door", adică "din ușă în ușă", să nu mai aibă eficiența scontată. Asta, pentru că pînă și venirea frigului îi va demobiliza pe lipitorii de afișe sau tinerii care bat la ușa electorilor prezentînd promisiunile lor. În plus, nici votanții nu sînt atenți la campania făcută prin panolaj stradal și nici nu vor dovedi o mare apetență pentru a asculta, fie și în fața ușii propriului apartament, expunerile politicienilor care de 20 de ani par a fi mereu aceiași. Prin urmare se caută soluții alternative, cum ar fi mass-media.

Sub plapumă, cu ochii pe tv?

O soluție o reprezintă expunerea în mass-media, numai că aici depinde foarte mult de capacitatea candidatului de comunicare. Cînd ea lipsește, campania prin media nu are efectul scontat, iar cîteodată se întîmplă invers decît își dorește echipa de campanie a respectivului candidat și de condițiile mass-media, dar asta e o altă problemă.

 

COMENTARII

Pentru acest articol nu s-a adaugat nici un comentariu inca.
Adauga un comentariu la acest articol

Presedinte:
Ion CRISTOIU
Director general:
Vlad PUFU