Sansa Buzoiana > Arhiva > Nr. 3373 > Politica Locala Nr. 3373 de miercuri, 26 august 2009  
 

Supliment saptamanal de fotbal, numarul 19





Vremea in


Cotidian 8 pagini,
se distribuie GRATUIT
numai împreuna cu
Sansa Buzoiana.
Suna NON-STOP la
0338 / 401.999


www.tipogruppress.ro




Politica Locala

Fără de mirare

articol de: (D.G)
În toate țările civilizate prin care am avut privilegiul să fac turism n-am văzut și orașe în care transportul în comun să se execute cu dubițe.Orașele țărilor Europei de Vest sînt înțesate cu biciclete, iar transportul pe șine este la mare preț. Adică exact invers decît la noi, unde maxi-taxiurile sînt la mare preț. Să vedem, însă, de ce transportul în comun a ajuns într-o asemenea situație.  Să le luăm pe rînd. Mai întîi, C.F.R.-ul a fost pus pe chituci în mod intenționat, iar lîngă gări au apărut stațiile de maxi-taxi. Miron Mitrea "manivelă"este principalul gropar al C.F.R.-ului, el avînd interese financiare de clan. Academia Cațavencu a demonstrat cu cîțiva ani în urmă conexiunile lui Mitrea-manivelă cu mafia transportatorilor. Cațavencii scriau că Mitrea a fost ani buni proteguitorul maxi-taximetriștilor și distrugătorul interesat al C.F.R., prin omul lui de încredere, infractorul internațional Mihai Necolaiciuc. Ani de zile afacerile cu maxi-taxi au înflorit cu bani și investiții puține, cu șoferi plătiți din cînd în cînd (de aici și "calitatea" profesională a multor șoferi de maxi-taxi), iar banii s-au scurs pînă la cele mai înalte fețe ministeriale, dar și la partid. Al doilea și cel mai important motiv, pentru care nimeni nu se ia de maxi-taxi, este că ei își plătesc datoriile politice la alegeri. De cel puțin 10 ani, asistăm la așanumitul fenomen al turismului electoral. Mijloacele de transport cu care se face numitul turism sînt maxi-taxi-urile, evident. Știm cu toții, stimați buzoieni, cum se cară țiganii la vot și cine a făcut-o de-a lungul anilor. Patronii companiilor de maxi-taxi riscă dosare penale, dar primesc, dacă scapă, și au scăpat mereu, licențe de transport preferențiale. Ăsta-i sistemul și de aceea cei care l-ar putea rezolva nu ridică un deget. Prin urmare, să nu ne mai mirăm că aproape zilnic maxi-taxi-urile mai produc cîte un grav accident.

 

COMENTARII

Pentru acest articol nu s-a adaugat nici un comentariu inca.
Adauga un comentariu la acest articol

Ultimele articole adaugate in aceasta categorie:
Ambulatoriul Spitalului Județean, dotat cu aparatură ultramodernă
Cît ar trebui să plătească buzoienii pentru o gigacalorie

Click aici pentru toate articolele din categoria Politica Locala

 
Presedinte:
Ion CRISTOIU
Director general:
Vlad PUFU