Sansa Buzoiana > Arhiva > Nr. 3385 > Eveniment Nr. 3385 de miercuri, 9 septembrie 2009  
 

Supliment saptamanal de fotbal, numarul 19





Vremea in


Cotidian 8 pagini,
se distribuie GRATUIT
numai împreuna cu
Sansa Buzoiana.
Suna NON-STOP la
0338 / 401.999


www.tipogruppress.ro




Eveniment

Hoți de fier vechi sau afaceriști inconștienți


Podul Mărăcineni, în pericol

Barele limitatoare de înălțime au dispărut

articol de: (I.G.)
Podul Mărăcineni, în pericol
 
Barele limitatoare de înălțime de la podul din Mărăcineni, au fost furate sau au dispărut fără urmă, luate intenționat de reprezentanții investitorilor din zonă, cărora nu le încăpeau tirurile de marfă. Nici responsabilii de la Drumuri Naționale, nici cei de la Primărie, nu știu de cînd acestea lipsesc, dar cert este că oricine, cu orice fel de transport care depășește înălțimea legală, poatea avea probleme serioase. Zvonacii spun că au fost demontate intenționat de unii transportatori care vin cu tirurile de marfă la hipermarketurile din zonă.

Au dispărut transversalele

În ultimul timp mai multe reclamații au sosit la redacția ȘANSA, de la cetățeni care trec prin zonă, și care au observat că de pe șoseaua de centură a podului de la Mărăcineni, chiar la intrare sub acesta, lipsesc de la limitatoarele de înălțime, bările transversale. Problemele pe care le-ar putea avea autovehiculele de capacitate mare care s-ar aventura acolo ar fi foarte grave, dacă estesă ne gîndim că majoritatea tirurilor înalte trec prin zonă, după cum ne spun specialiștii de la Drumuri. "Am pus în vedere responsabililor de la Primărie, să amplaseze alte transversale în cel mai scurt timp în locurile semnalate de petenți. Respectivele transversale sînt absolut necesare și nu trebuiau date jos fără aprobare", precizează Luminița Badea, inspector de drumuri, din cadrul Inspectoratului în Construcții.

Dau din umeri

Despre respectivele transversale, nimeni nu știa nimic, nici la Primărie, nici la Drumuri și Poduri. Responsabilii din respectivele instituții locale, luați la bani mărunți de inspectorii de la Construcții, nu au putut să explice cum au dispărut bările. Zvonacii spun că sînt plauzibile două variante: una a furtului pur și simplu și alta a dezinstalării intenționate de către investitorii din zonă cărora nu le încăpeau tirurile cu marfă. Pînă cînd lucrurile se vor lămuri și vor intra în normal, rămîne doar norocul să-i ferească pe unii șoferi de autovehicule mari de un eventual accident din cauza lipsei semnalizării agabaritice. Barele limitatoare folosesc la a calibra autovehiculele astfel încît cele mai înalte decît prevăd normativele să nu lovească podul și să-l strice. 

 

COMENTARII

Pentru acest articol nu s-a adaugat nici un comentariu inca.
Adauga un comentariu la acest articol

Presedinte:
Ion CRISTOIU
Director general:
Vlad PUFU