Sansa Buzoiana > Arhiva > Nr. 4824 > Economic Nr. 4824 de vineri, 31 octombrie 2014  
 

Supliment saptamanal de fotbal, numarul 19





Vremea in


Cotidian 8 pagini,
se distribuie GRATUIT
numai împreuna cu
Sansa Buzoiana.
Suna NON-STOP la
0338 / 401.999


www.tipogruppress.ro




Economic

Comerț după rețetă vestică


Carrefour, la cel de-al treilea supermarket deschis în municipiu

Noua unitate comercială funcționează la parterul fostului complex comercial Olimpic

articol de: Adrian CRĂCIUN
Carrefour, la cel de-al treilea supermarket deschis în municipiu
 
Clienți cu duiumul, baloane, casieri și angajați cu zîmbetul pe buze, oferte de tot felul și prețuri șoc pentru multe produse. Carrefour a deschis ieri cel de-al treilea supermarket din municipiul reședin­ță de județ. Noua unitate comercială funcționează la parterul fostului complex comercial Olimpic, re­pre­zen­tanții Carrefour expli­cînd că noul supermarket de cartier are o ofertă de 5.500 de produse. 
De asemenea, noua unitate are toate atuurile comerțului după rețetă ves­tică, Carrefour garantînd rapiditate la case, prospețimea și calitatea pro­duselor oferite. De ase­menea, reprezentanții supermarketului mizează și pe calitatea resurselor umane, echipa de profesioniști fiind gata să le ofere clienților o experiență a cumpărăturilor  cît mai plăcută.

Rețea în toată țara

Carrefour are o tradiție de peste 50 de ani, de-a lungul timpului fiind un partener atît pentru clienți, cît și pentru producători. La Buzău Grupul Carre­four deține un hipermarket și trei supermarketuri 'Market', primele două funcționînd la subsolul fostului complex comercial Dacia și în Piața Centrală. 
În prezent, Grupul Carrefour deține peste 10.100 de magazine în 34 de țări, fiind al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. Astfel, în fiecare zi, Grupul Carre­four primește în magazi­ne­le sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile. În Ro­mânia, Grupul Carrefour numără 164 de magazine, dintre care 27 hipermarketuri „Carrefour“, 83 supermarketuri 'Market', 46 ­ma­­ga­zine de proximitate „Express“, 7 magazine de proximitate „Contact“ și un magazin de comerț on-line: www.carrefour-online.ro.

Implicare în acțiuni sociale

În ultima perioadă, Carrefour se implică și în acțiuni cu caracter social. Un exemplu de acest fel este campania de strîngere de fonduri desfășurată în colaborare cu UNICEF. Astfel, pînă în prezent peste 80.000 de clienți Carrefour au ales să doneze fonduri pentru a sprijini copiii proveniți din medii defavorizate să meargă la școală. Motivația campaniei o constituie faptul că în prezent în România sînt aproximativ 400.000 de copii care nu merg regulat la școală. Mai mult, 2 din 10 copii nu termină opt clase. Pornind de la aceste statistici îngrijoratoare referitoare la copiii care părăsesc școala, UNICEF a demarat în 2010 campania „Hai la Școala!“ de prevenire și reducere a fenomenelor de absenteism și abandon școlar. Banii strînși în urma campaniei vor sprijini intervențiile UNICEF de la nivelul școlii, al familiei și al comunității. Intervențiile la nivelul școlii au ca scop transformarea școlii într-un mediu primitor pentru copii, formarea mediatorilor școlari, a directorilor și a cadrelor didactice pentru a-și adapta stilul de lu­cru nevoilor fiecărui elev.

 

COMENTARII

Pentru acest articol nu s-a adaugat nici un comentariu inca.
Adauga un comentariu la acest articol

Presedinte:
Ion CRISTOIU
Director general:
Vlad PUFU